Tampere - All Bright!

Tamperetta markkinoidaan nyt rakkaudella

7.2.2014

Museokeskus Vapriikin Afrodite-näyttelyn ja Tammerkosken rakkauslukkojen innoittamana Tampereen kaupunkiseudun elinkeino- ja kehitysyhtiö Tredea Oy koostaa Tampereen seudulle Love is All Bright -ohjelmaa.

Rakkaudellista ohjelmaa on ainakin maaliskuun lopulta elokuun loppuun ja sitä toteuttamaan on lähtenyt jo yli 20 toimijaa, mukaan lukien Särkänniemi, Tampere-talo, Pirkanmaan festivaalit, Visit Tampere ja Tampereen seurakunnat. Mukaan ohjelmaan pääsevät kaikki halukkaat toimijat ja yksityishenkilöt Pirkanmaalta.

- Kaupunkilehti Moro lähestyi meitä ajatuksella tuoda Tamperetta esille rakkauden pääkaupunkina. Innostuimme ajatuksesta ja sen taakse lähti kanssamme nopeasti suuri joukko toimijoita, iloitsee Tredea Oy:n markkinointipäällikkö Karoliina Lehtonen.

Pirkanmaata markkinoidaan rakkaus-teemalla niin kansallisesti kuin kansainvälisesti. Erityinen markkinoinnin painopiste on sosiaalisen median hyödyntämisessä. Toimijat ovat sitoutuneet viestimään rakkaus-ohjelmastaan #loveisallbright-hashtagillä omissa sosiaalisen median kanavissaan.

- Käyttämällä yhdessä hashtagia #loveisallbright saavutamme aivan uudenlaisen näkyvyyden seudullemme sekä kevään ja kesän ohjelmillemme osana normaalia viestintäämme, toteaa Lehtonen.

Tredea Oy kokoaa Tampereella ja Pirkanmaalla rakkautta eri tavoin ilmentävät – sekä eri toimijoiden että yksityishenkilöiden järjestämät – ohjelmat www.tampereallbright.fi-osaamisportaalin alaiselle ohjelmasivulle suomeksi, englanniksi ja venäjäksi. Sivu avataan maaliskuun lopussa. Ohjelmaan pääsee mukaan täyttämällä oman ohjelmansa tiedot osoitteessa http://www.tamperebrand.fi/yhteys/love-is-all-bright-ohjelma/

Teksti: Sari Mäkelä/ Tredea Oy

Lisätietoa:
Karoliina Lehtonen, markkinointipäällikkö, Tredea Oy, puh. 050 572 0606, karoliina.lehtonen(at)tredea.fi

 

Tiesitkö, että

Tampere – All Bright! on Pirkanmaan rento, rosoinen ja välkky kansainvälinen brändi, joka lanseerattiin keväällä 2011. Brändiä on hyödynnetty systemaattisesti siitä asti seutumarkkinoinnissa ja sitä on ilmennetty mm. monin eri iskulausein. Yksi niistä on ”Rock, rauta, rakkaus”, joka kuvaa Tampereen konstailematonta henkeä ja on myös Tampereen elinvoimasuunnitelman nimi.

« Takaisin

Hae sivustolta